Studentlivet, jag älskar dig..

...skola igår, 0915-1600, nu: ledigt resten av veckan. Visst, har en föreläsning, men den skippar jag. Har hittils inte varit på en enda föreläsning av representanter för brukarorganisationer och liknande som har varit något att ha, och jag misstänker att denna inte kommer att bryta trenden. Så, ledig alltså. Ska läsa en hel del kurslitteratur, men det är så intressanta ämnen så det känns inte ens som skolarbete.

Spelar idag på Tärnafestivalen med Feber, första giget sedan Linköping. Ska bli hur kul som helst. Igår kom T hit och lirade med mig och B, och det var helt fantastiskt roligt. Lät förbannat bra! Den 19 september lirar vi på kulturnatten, kom och kolla om ni är i/inärheten av Västerås!



Snubben till höger är inte med längre, vi är numera en tung trio.

Nu: Morgonpromenad med bra musik i lurarna.

Sen: Dusch, lunch, tätt följt av bilresa mot Surahammar för att plocka upp T.

Senare: Gig

Ännu senare: Utgång, förhoppningsvis.

Ha det!

Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0