Another day another tenta...

...avklarad och redo för inlämning. Etiskt dilemma och den egna personens betydelse i socialt arbete, så roligt så att jag nästan börjar gråta. Blev klar i går kväll, och jag är sedan dess officiellt ledig tills på måndag, då helvetet brakar lös på allvar. Öppnar starkt med två veckors kombinerat jobbande och pluggande, jobbandet sköts i sura och pluggandet som vanligt i Örebro. Skall opponera på en uppsats, få min och Stefans opponerad på, antagligen komplettera, avslutande jätteseminarium...detta samtidigt som jag skall mäta stålgrejer på Bodycote. Spännande...

Känns helt sjukt att tredje terminen snart är över. Nästan halva socionomprogrammet avklarat. Ett år sedan jag senast jobbade på Bodycote..känns som igår jag satt och bloggade om hur hårt det suger att jobba! Time flies like a motherfucker I tells ya!!!

Nu ska jag och Mikaela gå upp på stan och luncha med min cuz Jana, mkt trvlgt.

Har laddat med lite Baroness (sjukt bra) och High on fire (bör ges fler chanser). Sug på dessa!!!




SLUDGE YOU!!!

Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0