Vad fan..

.. är det för fel på cyklister? De beter sig som att de har företräde hela tiden, mot precis alla, precis överallt. Nästa gång någon jävla tjänsteman med cykelhjälm och reflexer nästan rammar mig på sin crescent så kommer jag att dropkicka den jäveln i nacken..

Ps: Alla som cyklar med hjälm är fegisar, även barn.

¨

En förhandsvisning av hur cyklisten som jag en vacker dag kommer att go bananas på kommer att se ut.

Det finns inte mycket som jag inte stör mig på här i världen. Ta till exempel en sådan sak som folk som segar iväg från rödljus. Iväg med er, ge plats åt någon som vet var gaspedalen sitter! Det är för det mesta gamlingar i en sprillans volvo med 250 hästar och turbo..som en tiger som käkar mjukglass.

Så, nu känner jag mig lite bättre. Dags att skriva om något trevligt istället. Imorgon kommer Manne, Matte, Carro och Johan hit för en liten fest. Vi ska dricka öl och drinkar och gå på krogen. Carro har även lovat att hon ska imitera Gulletussan! Annars ska Mikaela slå henne i njuren..




Nu ska jag äta kyckling och grekisk sallad...syns i marchallens skugga!



Kommentarer
Postat av: sandra

annars är särsving ngt att rekomendera:)

2009-03-08 @ 17:49:10

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0