Som sagt så är jag efterbliven...

... och jag vet att detta är gammal skåpmat, men jag känner bara att detta inte kan få passera ostraffat. Eller ostraffat, det är ju många innan mig som har reagerat på just detta, men eftersom jag (som alla vet) sitter inne med sjukt mycket åsikter om precis allt så känner jag att måste kräkas lite över det här. Mikaela kommer att slå mig när hon läser detta, som den sanna rojalist hon är, men det får det vara värt. Ni anar kanske åt vilket håll det är påväg, so here goes:

Kvinnan med norra europas mest framträdande käkparti, förstfödd dotter till Svea Rikes högst skattade dyslektiker (taskigt att stava det så krångligt, men jävligt roligt..ungefär som läspa..hmmm jaja) och nazistättlingen, den brasilianska ladsflyktingen med mer botox än vad som kan köpas för allt tingeltangel i tredje riket ska ju som bekant gifta sig. Med ingen annan än en porrgalen (enligt säkra källor på FB) gymägare från dalarnas inavlade skogar. Gott så, det är ju alltid kul när dessa stackars genetiskt utmanade individer finner varandra. Klart dom ska gänga sig..det är inte det.

MEN!!! Hennes fader, en man som får X antal miljoner i "bidrag" från utslitna arbetares skattepengar (som skulle kunna användas till att hjälpa någon som inte har tio lyxbilar i garaget och några tusen kvadrat centralt i sthlm) för att resa jorden runt, dricka sig indianfull på fina viner, titta på formel ett och pola med sultaner med högst tveksamma definitioner av "mänskliga rättigeheter", har nu alltså bett staten om lite mer deg för att bekosta detta bröllop samt skumpafest för europas totala population av inavlade incestuösa rikemansbarn. Lite mer än de miljoner han behöver för att kunna leva det goda livet med ostron serverade i naveln på sjuttonåriga oskulder. Pengarna räcker inte till bröloppet, Silvia har ju redan lagt delbetalningen på ett nytt ansikte.

Konstpaus

Konstpaus

Konstpaus

ÄR DOM HELT JÄVLA SLUTA I HUFVUDET???? Jag visste ju att han hade dyslexi och grava sociala handikapp (kära örebroare) men att han också var efterbliven och girig som en praktjude (förlåt, men det ligger bara så bra i munnen) hade jag faktiskt ingen aning om. Jag gillade inte monarkin innan, och detta lilla utspel har ju inte direkt ökat min vördnad inför konungen af svea rike.

När jag och Mikaela ska gifta oss så ska jag ringa soc. (trots att jag då kommer att ha ett heltidsjobb) och förklara att i och med den nya volvon och plasmateven så har jag helt enkelt inte råd med bröllopsresan till Maldiverna. Jag förutsätter att jag får sextio lock på kontot samma dag, annars ska jag abdikera som kung. Haha, ni kommer att gå under utan min fasta, men varma hand, som leder er blinda får på den smala vägen genom livets alla prövningar,

Jag blir fan mörkrädd....

Kommentarer
Postat av: mela

usch, det här kommer tära på vårt förhållande... jag ska boka famijeterapi nu

2009-03-25 @ 11:29:07
Postat av: Tobias!

Min teori är att Daniel och Victoria är syskon. Dvs Daniel är Silvias abort som på något sätt överlevde skrapningen. Just fukking look at'em!



866869l.jpg" rel="nofollow">http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00866/DanielWestling866869l.jpg



Jag träffade förövrigt din tvillingbror på Cannibal-spelningen i sthlm. Jag såg en snubbe som jag trodde var du, och han trodde jag var en kille han känner.. Hmmmm... Vi kanske ska gifta oss?

2009-03-25 @ 12:38:57
URL: http://motherdesign.blogspot.com
Postat av: John

Haha. Ja, din teori verkar hålla. En smygabort exporterad till dalarnas mörka skogar. Jeffrayläge på den låttexten!



Det kan vara läge för giftermål om tecknen är så tydliga!

2009-03-27 @ 11:56:42
URL: http://doghound.blogg.se/

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0