It´s just another bombtrack...

...skriker Zach deLa Rocha på full volym i lurarna, tack vare Spotify. Jag är som bekant efterbliven, och således den sista människan i västvärlden att skaffa Spotify. Jag är glad att jag tog tag i det, skönt att ha så pass mycket musik bara ett musklick borta. Tyvärr är det än så länge lite tomt bland de mer extrema banden, men det kommer väl förhoppningsvis!

Sitter här i soffan med Mikaela och den franska bulldogen bredvid mig, slösurfar och är ledig i största allmänhet. Idag blev jag och gruppen klara med den kvantitativa enkätstudien, så nu är jag ledig till nästa måndag. And it feels gooood! På det viset älskar jag livet som student - ledigheten och friheten. Tack och lov att man är fattig som en kyrkråtta, annars skulle allt vara perfekt..och det går ju inte.

I helgen ska jag repa med Feber och Freak Flag, fyfan vad roligt det ska bli! Två spelningar inbokade med Feber, som sagt, och fler ska det bli. Freak Flags spelning på Mashed Kidneys trettioårsfest närmar sig med stormsteg även den, så det gäller att shufflen sitter där den ska. Söndagen kommer dock att bjuda på tidsfördriv av ett mer nödvändigt slag, då jag och farsan ska försöka fixa bromsarna bak på volvon. Besiktningen närmar sig, så det känns skönt att (förhoppningsvis) få det fixat, Det ryktas dessutom att MongoMonne kanske ska ha tjugofemårskalas på fredag kväll, så helgen verkar bli fullsmetad.

[dagbokmode off]





Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0