En bra start på dagen..

..är väldigt viktigt för att resten ska bli bra. Jag har nu 23 minuter på mig att vända detta morgonhelvete till något acceptabelt innan jag måste åka till skolan. Morgonen hittils:

  • Vaknade innan klockan ringde av att Mikaela råkade knuffa mig i ansiktet. Alltid lika skönt.
  • Vaknade på riktigt igen när klockan ringde, trött som en motherfucker. Inte dricka powerking efter åtta.
  • Gick in i badrummet för att raka mig. Då jag är en fattig student har jag aldrig råd med blad till min fina Gilette Fusion, hence tog jag fram en helt ny engångshyvel. Måste ju vara vass, tänkte jag. Ack så jag bedrog mig. Skar mig på tio ställen, ser numera ut som Freddy Krueger i nyllet.
  • Lyckades ta på mig ett par väldigt obekväma kallingar, men är för trött för att byta.
Ja, ni hajjar ju att jag måste bryta trenden om jag ska ha en chans att överleva dagen. Åtgärdsprogrammet har hitills innefattat:

  • Stabil frukost. Gott!
  • En stor, fin, underbar morgonsnus
  • En kopp rykande hett svart kaffe
  • Looptroop t-t-t-the terrorist group i lurarna.
  • Kramar från Mikaela
Det verkar som att det ordnar sig! Förhoppningsvis tar jag mig genom denna dag också. Nu ska jag dumsurfa lite, sen ska jag faktiskt gå och byta till ett par bekvämare kallingar. Det är värt.


Jag efter rakningen i morse.

Kommentarer
Postat av: Mela

haha din lilla stackare. Jag "råkade" inte knuffa dig, det var med flit. Kul men roligt.

2009-03-10 @ 13:31:13

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0