"Bollen ligger hos dig, kossa!"...

...var en av de hangman-meningarna som jag och älskling körde på den otroligt tråkiga föreläsningen idag. Andra stänkare var "Womba Womba" och "Rasmus! Sluta gnid röva mot soffan!". Interna skämt kan rädda vilken dag som helst.



Anyhoo, helgen var tung men jävligt rolig. I fredags spelade jag med nystartade bandet Feber i Sala och Ludvika. Sjukt roligt. I mars/april ska vi spela in en demo, så håll koll här för smakprov!




Lördagen bjöd på jobb. Musik Direkt-deltävling i A-Salen. Jobbade som scentekniker mellan 16:00 och 23:00, sen blev det krogen..och vilken jävla vända sen! Öppnade på Thao med fem öl, vidare till O´Learys för ett par kalla Starobrno och avslutning på Stallyktan. Vid det laget var jag full som en indian, och när jag och Björn kom hem till mig för efterfest så blev det en riktig häxa bestående av sprit, martini, persikolikör, mjölk, cola och pro-viva. Ja, ni fattar ju själva hur det gick: en klunk sen ropade jag på Ulrik, sen somnade jag ganska snabbt. Söndagen var den absolut värsta bakfylledagen på flera år. Mår fortfarande taskigt och har påsar under ögonen värdiga en riktig jävla fullblodsalkis. Tungt som sagt.

Tur att man har lärt sig något..


 

Kommentarer
Postat av: Carro

vi ses på lördag för då kommer vi och partar =)

2009-03-03 @ 15:59:24

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0