19:02..

...helt sjukt. Känns som jag nyss gick upp, och snart är det dags att gå och lägga sig igen. Inte ok. Tiden är inte på min sida nuförtiden. Jag skulle behöva mer tid och mer ork, men nu är det tomt i båda källorna. Måste jag läsa en tentarelaterad sak till så kommer jag att skita kvantitativa variabler i en vecka. Vet inte riktigt varför jag skriver här, men jag måste göra något kreativt. Borde egentligen masa mig till replokalen och spela trummor, men jag känner ingen inspiration för ensamspelande idag. Jag får helt enkelt terrorisera min febriga flickvän med lite Eddie Meduza-covers på gitarren sedan. Då blir jag nog lite piggare.

Nästa helg ska jag spela in demo med bandet, Feber. Fyfan vad kul det ska bli! Vi ska spela in fyra låtar i rockgymnasiets studio i Pennybridge. Helgen efter det har vi två gig, ett i Penny och ett i Västerås. Mer sånt! Jag tror fortfarande helt seriöst att jag kommer att bli rockstar inom en överskådlig tid, studierna är bara plan B.

Nej, nu ska jag fan ta och göra något kreativt som inte innefattar användandet av dator. Måste bryta den här jävla mindnumbing tekniksjukan. Detta är fan farliga grejer...

Jag ska rita en bild, eller skriva en låttext. Blir jag nöjd så kanske ni får ta del av det sedan!





 Karin..det är dags nu!

Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0