Trumma är bara för dom dumma...

Arbetsdagen lider så sakteliga mot sitt slut, åtta timmar fyllda av ingenting som jag får den stora glädjen att lägga bakom mig, till förmån för roligare aktiviteter – repa med Feber. Björn, mannen, myten, demenspatienten är på väg från Märsta till Sala för att hämta nycklarna till replokalen, som är belägen i Västerås. Försening alltså, vilket inte kan räknas som en högoddsare. Tur att han har så många andra kvaliteter!

 

Det ska bli så sjukt skönt att få sätta sig bakom trummorna och göra något jag verkligen älskar. Smaska ner en hickorypinne i ett mylar-skinn. Slå på bronslegeringar. Svettas en liter eller två. Fint som snus, en perfekt aktivitet en regnig dag. På tal om regn: På lördag ska vi spela i Vasaparken, Västerås, på gratisfestivalen 021Live, och det ser inte ut som att det kommer att bli n publiksuccé, med tanke på vädret. Hoppas att vädernissarna har tjackryck, och att solen tittar fram. Oavsett vädret ska vi göra en grym spelning, och sen åker jag och Mikaela till Penny för en soft helg på tu man hand. Wunderbar! Ja, bitte!!

 

 

Nu: dusch, utstämpling, nedpackning, bilåkning.

 

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Mela

Det är ju det jag alltid har sagt!!!

2009-06-10 @ 23:50:09
Postat av: John

Du är en vis kvinna, älskling.

2009-06-11 @ 12:48:51
URL: http://doghound.blogg.se/

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0