Trasig basist och tidigarelagt pennyhäng..

..är en bra sammanfattning av det aktuella läget. I morse ringde Björn och berättade att Tjoffe hade skadat sin hand på jobbet. Spelningen i Vasaparken fick ställas in, Tjoffe hade nämligen knullat sönder sin hand i löpande bandet på sitt jobb. Tursamt nog är inga ben av, alla senor hela och alla fingrar sitter kvar. Jag hann bli riktigt orolig innan jag fick prata med den skadade själv, såg för min inre syn hur bandet lades på is medans Tjoffe gick rehabträning och söp bort sorgen. Så blev det inte, som tur är!



Inte Tjoffes hand, men en dramtisering som de brukar säga på Discovery

Tur i oturen är att jag och Mikaela kunde åka hem till Penny många timmar tidigare än vad som var tänkt. Nu ska vi softa och leka eremiter i vår lägenhet ända till måndag förmiddag. Vi bor hemma hos våra respektive föräldrar under sommaren, och även om det i sig är trevligt, så är det mycket frustrerande att inte få vara hemma hos sig själv, i fred från allehanda människor och med tillgång till alla sina egna saker. Så nu njuter vi allt vad vi orkar!

Härnäst:

Pizza - Funderar på en Kebabbåt med skinka
Film - Kan bli Synechdoche, New York eller något relationsbjäffs
Godis - eller chips, möjligen en chokladkaka
Softa - skeda i soffan och rapa varandra i nacken.

Kommentarer
Postat av: Mela

Åh så romantiskt!

2009-06-14 @ 00:57:00

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0