Torsdag, fast fredag..

..eftersom jag är ledig imorgon. Långhelg, glass och ballong. Pennymotherfuckingbridge, here I come!!! På tal om ingenting, jag har två datorer som jag använder växelvis på jobbet, en egen dator hemma + Mikaelas dator som jag ibland är förvisad till när hon vill SImsa. Jag använder även mina föräldrars dator i veckorna när jag är hemma hos dom. Vet ni hur jävla drygt det är att tangentborden på alla dessa datorer har små, inbördes skillnader som leder till att jag skriver fel hela tiden. Så här långt in i denna text har jag råkat skriva kwsuf istället för ledig, jag gör r hela tiden när jag skall skriva ett t, det blir bara trams när jag försöker köra index finger waltz upon this mothafucker yaknowwai´msayin?? Blir det en felstavning till så kommer jag att springa fram och skalla första bästa kollega i ren frustration.

"Men, varför i helvete sitter den jäveln och bloggar om det är så jävla jobbigt?" undrar ni nu. "Har han ingen jävla arbetsmoral den där satans kommunistbögen?" Svaren lyder som följer:

1) Jag har inget annat att göra. Jag har mätit det som skulle mätas, ätit det som skulle ätas.
2) Jag tror att jag har lite arbetsmoral, se svar ett för en djuplodande, insiktsfull rapport ang. min arbetsbörda.

Jag skall nu ringa min buttre hälft och se om hon har knypplat färdigt hemma hos friherrinan i Vöööörntöööörp. Är så fallet, så kastar jag mig på stämpeldatorn (ja, en typ av dator, stämpelklockor finns bara i Amerikanska filmer om facket eller kontorister...och på AV Media i Västerås, men det är en annan femma) och köra PLANERAD FRÅNVARO IDAG->KOMP UT och sedan springa hem och packa ner snuttefilten och plastlakanet i min Laban-rygga, för då bär det av till örebronx med en jävla fart. Piss out!!

Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0