Måndag jävla måndag....

...när ska man lära sig egentligen? Ligga och läsa krigsbiografier av gamla nazister till kvart över ett när man ska upp och jobba i ottan. Inte OK. Helt jävla slut idag, får verkligen kämpa för att inte somna. Inte blir det bättre av att det inte finns ett skit att göra på jobbet heller. Mööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööök vad tråkigt. Tur att det snart är helg. Eller inte.

On a brighter note, om en timme och sju minuter får jag gå hem.

Jag har faktiskt inget vettigt att skriva, jag fördriver bara tid. En rolig historia då:

En man får ett telefonsamtal, det är en läkare från stadens sjukhus:

Läkaren: Hej, jag söker din fru.
Mannen: Hon är inte hemma, vad gäller saken?
Läkaren: Jo, hon var och lämnade blodprov idag, men tyvärr råkade vi blanda ihop hennes prov med en annan kvinnas prov. Tyvärr visar ett av proven på Alzheimers och det andra på HIV:
Mannen: Oj, det var ju inte goda nyheter! Vad ska jag göra nu då?
Läkaren: Jo, vi har diskuterat här på sjukhuset, och kommit fram till att du bör köra in din fru till stan och släppa av henne. HIttar hon hem, så bör du nog inte ligga med henne.

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: KK

Den var faktiskt rätt rolig...!

2009-07-01 @ 21:27:04
URL: http://pettersandstrom.com

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0