En kuk nedkörd i backen..

..som familjer dansar runt. Det är så svenskar firar midsommar. Inte OK, tänk på barnen. Nu kom jag helt osökt att tänka på en historia som jag tycker är hemskt rolig:

En kvinna och en man sitter och tittar på en raketuppskjutning på TV. Plötsligt säger kvinnan "Raketer...hmpf..det är inget annat än stora fallos-symboler". Mannen sitter tyst en stund, och säger sedan "Jadu...det är ju jävligt svårt att flyga med ett hål"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA mkt rlgt lol lmao rofl.

Idag när jag skulle duscha (inga snuskiga tankar nu, händerna på täcket) märkte jag att vattnet inte rann undan. Avloppet behövde rensas. Jag lossade på silen över golvbrunnen och tog ur insatsen/koppen/skålen eller vad fan det nu heter, och där hängde ungefär ett kilo hår och slajm som ett stort skägg och luktade analläckage. Fiiiiii faaaaan vad äckligt det var. Jag skulle ha tagit en bild, så skulle ni ha fått se. FYYYY FAAAAAN. Kvinnor, ta bort håret när ni duschar..det är inte ok någonstans!

Nu ska jag och Mikaela laga kycklingspett och jordnötssås...smaskens filibajs, som skäggmannen skulle ha uttryckt det.

Här har ni en fin bit, The Band - Up On Cripple Creek


Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0