Väntans tider..

..för min del, ty min kära står och applicerar krigsmålningen inför en fika på stan tillsammans med G. Så jag tänkte dra en liten update.



Jag och min bandit queen har det softaste jullovet i mannaminne. Inte mycket ute, mest bara sitta inne.
Vi kollar på serier, filmer och äter gott. Jag börjar känna av mitt liggsår så smått.
Vi tar iallafall vår långa morgonpromenad. Sen går vi hem och käkar marmelad.
På mackan, eller en bit skinka. Och kollar mer på en serie om en finka.
Ikväll blir det tacos och skräck. Det finns en risk att Mikaela går läck.
Hon är ganska rädd för spöken och satan, så nu får vi kanske byta lakan.


Ok, sorry ett nödrim..men vad fan!

Kommentarer
Postat av: Carro

kul rim john! ses imorn =)

2009-01-03 @ 15:27:35

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0