Trött som en motherfucker...

...men ändå vaken, då tvättden började 10:00, och då jag redan har använt alla mina kallingar fyra dagar (rätt, bakochfram, utochin, utochinbakochfram) så är det verkligen dags. Mikaela är ju som bekant en ganska morgontrött filur, och idag tog hon priset: "Du får hundra spänn om jag slipper" var de ord hon yttrade när klockan ringde halv tio. Trött som sagt!

Kunde fan inte sova igår, trots att jag natten till igår gick och la mig 05:20 och gick upp redan vid 12:00. Borde ju vara tröttare, tyckte jag, men John Blund lös med sin frånvaro. När jag inte kan sova så börjar jag tänka på allt möjligt, för det mesta trummor. Igår var det olika uppsättningsideer, funderingar kring träning och fantasier om våren. Jag ska börja på boxning här i Penny, ska bli kul som fan. Träning som är både rolig och bra. Sen ska jag nita er allihopa=)

Nu sitter jag och lyssnar på Jedi Mind Tricks och snusar. Ganska fint ändå. Det är skönt att ha en stund för sig själv på morgonen, innan dagen drar igång. Idag ska jag och Mela upp på stan och byta örhängen och kolla om det är någon rea kvar. Jag är ute efter ett par sneakers till våren. Kommer att bli svårt att låta dem vara i garderoben i ett par månader, men annars blir dom ju förstörda, och jag måste ha ett par fresh sneaks när solen tittar fram. Fan, hade jag pengar skulle jag köpa skor hela tiden. Jag älskar sneakers. Ett par feta Nike AirForce One mId, vita som snö, det är grejer det!

Fyfan vad jag längtar till våren. Sol, häng i slottsparken med en froosh, sköna kvällar på en uteservering, promenader i stadsparken. I år ska jag köpa en basketboll så fort gruset är sopat. Fyfan vad kul med lite two on two eller tjugoett. Sjukt nice!

Ikväll ska jag och Mikaela använda biochecken som vi fick av mina pears och gå på Yes Man. Jim Carey är ju en rolig jävel, så det blir säkert skitkul. Imorgon är det slut på jullovet, tio träffar jag gruppen för första gången på tre veckor. Känns helt ok, men det som suger är att salstentan kryper närmmare dag för dag. Panik, stress och ångest. Fuck that, det går nog bra!



Nu ska jag gå ner i tvättstugan och byta maskin. Ha en skön dag, och ta det lugnt med tjacket! Peace..

Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0