Skinhead!!

Tog äntligen tag i hippiemanen på ca två cm som har låtits växa, och kapade av den vid rötterna. Känns så fint att känna vinden smeka skalpen. Kanske dags att snöra på sig docsen någon dag också..snyggt!



Bloggandet ligger lite lågt just nu på grund av brist på inspiration och mycket skolarbete. Men nu är jag ledig i tre dagar, så jag passar på. När ni har tröttnat på mitt rantande om allt möjligt så tycker jag att ni ska läsa min kära Mikaelas nya blogg.

Jag antar att ni har hört om liraren i Belgien som hackade med kniv på barn. Helt seriöst, vad fan är det för fel på folk? Mörda någon som inte har gjort en något överhuvudtaget? OK om man känner urge att sätta yxan i ryggen på idioten som kör om en på insidan eller tjuven som snodde ens grejer, men där sätter någon slags spärr in hos dom flesta. Vissa har den inte, och då kan det gå illa..mord i vredesmod eller liknande. Men en unge som sitter och jollrar i en lekhage kan ju omöjligt röra upp sådana känslor hos en människa. Men tydligen så finns det idioter till allt. Jag har ett så jävla klockrent citat att använda här, från min svärfar: Det är bara att stoppa tillbaka in och knulla om! True, Tedda P, true...

Igår blåste jag ur min dator och installerade om allting. Skönt, ordning och reda pengar någon annan gång. Mikalea har köpt/fått en egen laptop nu, så jag slipper ha Sims och bilder på förtielva duschdraperier i systemmappar. Nu börjar den långa processen att fylla den med skit igen.

Nu ska jag och Mikaela kolla på Vänner och slappa järnet. Peace out!

Kommentarer
Postat av: Mela

Bra rutet Göte!

2009-01-31 @ 12:54:11
URL: http://kanelaa.blogg.se/
Postat av: Carro

john! du har inte fattat prinicipen att ha massa fina bilder att jämföra med på datorn =)

2009-01-31 @ 12:58:26
Postat av: T

Holy cock!

2009-01-31 @ 14:26:23

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0