Semester..

från bloggen har jag haft i en vecka nu. Kändes inte som att jag riktigt hade tid eller lust att skriva något, men nu har andan fallit på igen. Konstigt att den alltid gör det ca 8 minuter innan man ska åka till skolan. Well, vad ska man göra?

Hade salstenta i fredags, juridik och utredningsmetodik..igen.  Juridiken gick fint, men som vanligt var "socionom-frågorna" helt fittigt formulerade och luddiga som en möglig persika. Hoppas på ett G, men blir fan inte förvånad om jag kuggar denna.



Jag har lirat med ett hardcoreband här i Penny, i tordags. Kul att lira lite arg punk, även om det inte riktigt är min musikstil. Jag har ju Freak Flag att jämna ut med, så det känns som att jag har en skön bredd i lirandet nu. G har ju åkt till indien nu, så inga jamsessions med honom förrän i slutet av april. Surt!

Idag börjar tredje terminen på socionomprogrammet, vetenskaplig metod. Fy fan. FY FAN! Positivism, hermeneutik, kvalitativa och kvantitativa studier. URBAN KARLSSSON. Jag tror att jag går och hänger mig. Som tur är så är det bara halva terminen, så det är bara att hålla ut.

Nu måste jag sätta på mig byxor och borsta tänderna..tråkigt. Här är en mycket bra låt:

John Mayer - Belief (Live)


Vi luktas!

Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0