School of rock..

..kunde man ju önska att man var inskriven vid, eller Hogwarts. Men nu är det alltså socionomprogrammet som gäller, och det är därför inte sådär superexalterande att meddela att första skoldagen efter julledigheten ägde rum idag. Well, den var soft åtminstone, tio till två. Satt och rättade en social utredning..ja, ni hör ju själva hur jävla kul det låter. Nästa vecka ska den redovisas. Sen är det dags för salstenta. Som Bruce skulle säga, Yippie-ki-yay motherfucker. Det är tur att man har ett roligt liv i övrigt! Idag drabbades jag till exempel av tillfällig afasi, och det är ju kul. Mikaela hade fryst in några muffins som vi tinade till kvällens film (som jag återkommer till om några rader). Just dessa muffins kräver en slags glasyr för att komma till sin rätt, och den går inte att frysa in. Därför tillredde Mikaela en liten sats av den till just de två muffins vi skulle äta. Jag tyckte att det var en jävla god glasyr, och det ville jag vidarebefodra till upphovskvinnan och sa därför -"Vilken god dressing det var". Hahaha, hur jävla bränd får man bli. Dressing...haha.


Visst fan ser det gott ut?

Anyhoo, ikväll såg jag och Mikaela en riktigt skön film, Forgetting Sarah Marshall. Den handlar om en lirare som blir dumpad av sin brud och åker till Hawaii för att komma över henne. Låter som en riktig sunkfilm, men det var en av de roligaste filmer jag har sett i år. Garvade som en motherfucker! Kul med komedier..jag sa ju att jag hade ett roligt liv.

En annan rolig sak är att jag och G ska ut och röja utan tröja imorgon. Vi öppnar med vattenpipa, öl och gustavskorv hemma hos G, sen ska vi till vårt gamla stamhak Indigo och käka tapas och reminissa. Sen ska vi tear it up like it's 1899. Ja, jag vet att de flesta brukar tear it up like it's 1999, men vi är snäppet hårdare. Vi snackar rovor och säckvävsbyxor. Vi snackar betor och bekymmer back to back. Cause that's how we roll BIATCHES!

I helgen ska jag hem till ye old towne och repa med Freak Flag. Ska bli sjukligt roligt. Vi ska repa in Manic Depression av Jimi Hendrix. En av världens skönaste låtar, lyssna själva bara. Trumtakten från helvetet, men jag är ju dä määän så det ska nog gå bra!



Manic depression, searching my soul..donkadonkadokaka...mitch mitchell!!!

Nästa vecka ska jag träffa ett band här i Örebro och se om det klickar. Återkommer med rapport. Nu ska jag och pojkarna gå och bajsa och sedan träna. JORDBRO!!!!!

Kommentarer
Postat av: Empo

Det är en shetlandsponny, va?

2009-01-09 @ 13:18:54
Postat av: Carro

visst va filmen bra =)? vi såg på twilight, den måste ni se..mikaela kan nog bli lite tramsig och gråta av den men de får du ta! ha en kul kväll!

2009-01-09 @ 16:22:06

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0