På allmän begäran..

..kommer nu en uppdatering. Anledningen till att jag inte har skrivit något är att inget har hänt. Jag och Mikaela ligger i soffan och kollar på Oz och filmer...hela dagarna, and we like it! Just Oz är en stor inspirationskälla för vår kommunikation, som numera består av fraser som "Hey fucker, you lookin for some jerkoff time in the hole?" och "I´m gonna grease you, you fuckin wetback". Mycket trevligt!

Synd bara att den bästa karaktären dog, Simon Adebisi.



I förrgår var Carro och Johan här i penny och hälsade på . Vi spelade spel, fikade, åt pizza och kollade på film. Mycket trevligt! Hoppas att det blir en liten roadtrip med dom i sommar också. I somras var vi på West Coast Riot, och det var sjukt roligt.

Här är Johan och Carro in action!


Igår hjälpte jag Mikaela att fila på en liten överaskning till Carro. Undrar vad det kan vara??

Idag kommer the pears hit till örebro, trots oväder och väglag. Vi ska laga mat och gå och fika, mkt trvlgt. Här är en stänkare på temat föräldrar. Denna låt var soundtracket till mina tidiga tonårsfyllor. Husfest, hembränt och spyor.

Danzig - Mother


Jaja, fred i palestina and so on!

Kommentarer
Postat av: Schillinger

Motherfucker, i'm gonna shank ya in the cafeteria!

2009-01-06 @ 16:09:25
Postat av: Carro

gud så fin bild =) klart vi ska på roadtrip! men nu blir jag nyfiken, vad kan det tänkas vara?!

2009-01-06 @ 18:10:35

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0