Misshandlad och våldtagen...

...kändes det som i alla fall, efter min första boxningsträning. Fruktansvärt jobbigt helt enkelt, men också fruktansvärt roligt. Visste inte att jag hade SÅ dålig kondition, men nu kommer det att bli bättre. Har börjat träna denna ädla sport på ÖBK för att få bra och rolig träning, och hitills verkar det som att det uppfyller kraven. Längtar redan till nästa träning! Så kul att ha hittat en sport som känns rätt. 450:- per termin, och då får jag två ledarledda tränningar i veckan, samt fri tillgång till gym och boxningsgrejer varje dag. Sjukligt billigt!

Annars har skolan dragit igång, med besked. Redovisning av sociala utredningen idag, opponering imorgon, salstenta på fredag..känns sådär. Men men, det är bara att mosa.

Orkar inte skriva mer nu, så jag bjuder på två riktiga gamla nittiotalsstänkare istället:


Ini Kamoze - Hotstepper
- en av världens skönaste låtar, och vilket jävla artistnamn!



Snow - Informer - Sjukt skön toast av en kanadick. Otippat!



Båda tillägnas min vän G som snart lämnar detta slaskhelvete för Indien i tre månader. Jag är inte alls avundsjuk..

Over and out / Haddam Sustain

Kommentarer
Postat av: carro

nu har jag blogg igen!

2009-01-15 @ 13:54:13
URL: http://jennycaroline.blogg.se/
Postat av: Mela

Dåligt på uppdaterarfronten nuh juh!

2009-01-18 @ 23:51:19

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0