Frostbitten..

..blir man om man går ut nu, då det är sjukt kallt! Fint med snö dock, mycket bättre än slask och grussörja. Anledningen till utomhusvistelsen var att jag och Mikaela förflyttade oss från lägenheten till biografen, och sedan samma sträcka i omvänd ordning. Vi såg Jim Carrey's nya fil, Yes Man. Riktigt rolig, många sköna situationer och en hel del klassiska Jim Carrey-miner och sköna fraser. Rekommenderas varmt till alla som gillar Liar Liar och liknande komedier.



Imorgon är första dagen i skolan på tre veckor. Tunga puckar, men jag hoppas att jag överlever. Borde väl gå och lägga mig, men jag är lika trött som en ekorre på extacy så jag får väl fördriva tiden med att göra något konstruktivt. Hmmm...



Tadaa!! Så där ja, då var det avklarat. Nu är det dags för bädden. Läser en underhållande bok om konspirationsteorier just nu, och det blir man helt nojjig av. Hur är det egentligen, styr frimurarorden världen? Vem sköt Palme och Kennedy? Finns UFO:n? Har människan någonsin satt sin fot på månens påstått döda yta? Vem vet? En sak vet jag i alla fall, och det är att denna låt är ett passande soundtrack till såväl vädret som samhällets utveckling:

Totalt Jävla Mörker - Kall Värld



Catch you on the flip side.

Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0