Tillbaka till verkligheten..

Igår gick flyttlasset hem till Örebronx, från sommar(ar)betet i Surahammar. Inget mer golvnötande på fabriken, nu är det akademiska krumbukter som gäller framöver. Riktigt skönt att bo hemma igen, men sommaren i Sura har varit bra. Snälla föräldrar som lät mig bo/äta gratis möjliggör en hel del extravaganser under det kommande året. Big up till mor och far!

Idag öppnade jag de första böckerna för terminen, inför morgondagens föreläsningar. Denna termin är inriktad på psykologi, och det känns riktigt intressant. Det är en skön känsla med vardag igen, även om det helt klart kommer att bitchas om det framöver på denna blogg. Jag trivs bra med att vara student, det enda som suger är bristen på finansiella medel.



This is the good (?) life, Stimpy.


Nu funderar jag på vad jag ska göra resten av dagen, förutom att laga Korv Stroganof. Eller göra menar jag, den är ju inte trasig. Anyhoo, vad ska jag göra? Kanske lira lite trummor, eller ta en vända på stan och köpa tryckluft på burk samt lämna in min väska på lagning. Framtiden får utvisa, nu blir det ett avsnitt av True Blood, som efter det avsnitt jag hittills har sett verkar riktigt lovande.

Vi luktas/H Himmler

Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0