Scener ur ett samboskap

Jag: Vad tung den här soppåsen är, vad har du slängt?
Mikaela: Kläder!
Jag: Vad för kläder?
Mikaela: Morötter!

Ååååååkeej..

Köpte en ny virvel igår, and she´s a beauty! Pearl Signature Series Marvin Smith 14"*4", kopparstomme och guldplätterad hardware. Finfina grejer!



Idag var jag och Mikaela på IKEA och köpte nya madrasser, då vi nu sover på ett hopvikt blött lakan. Klar förbättring kommer det att bli. Grejerna levereras imorgon till den facila (NOT!) kostnaden av 495:-, pga darrande underläpp och obestämda fobier gällande inte helt stängda bakluckor. Skönt ska det bli, hur som haver.

Ikväll blir det Inglorious Basterds på SF med Mikaela och G. Jag tror att det är en höjdare!

Smell you later!

Kommentarer
Postat av: mela

det känns som om du har förvanskat sanningen litegrann... pUSS

2009-08-24 @ 16:43:27

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0