Inte dricka tvål heller...

....hör jag min kära syster säga till Eddie, 2 år, och förundras över hur mycket det finns som man inte har en aning om när man är så liten. HAr nyss installerat dator och internet hemma hos syster, så nu lever hon inte avskiljd från resten av världen längre.

Mina fötter luktar..ja, det går inte ens att beskriva, men jag skulle säga ruttna ostbågar. Inte OK, dags att åka hem och duscha. Åkte nämligen hem hit till syrran direkt efter jobbet. Fick god mat, fetaostkyckling med pasta, och har haft en ypperligt trevlig eftermiddag/kväll!

I morgon är det sista dagen på jobbet, sen ledig i hela två (!) dagar innan skolan börjar. Fy fan vad skönt det ska bli att återgå till det slappa livet som student. No worries and no money. That´s the good life, Stimpy!



Jag och monstret! Världens gulligaste unge!

Kommentarer
Postat av: Carro

fasiken vad söt han är!

2009-08-28 @ 09:27:09
Postat av: Mela

Sötnosar!

2009-08-28 @ 12:48:25

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0