Gordon Ramsay, gå och dö...

...för här har ni tronarvingen i köket! Korv Stroganoff baby, så jävla god så att smaklökarna skrek halleluja efter inmundigandet, då de trodde att de hade dött och hamnat i falukorvshimmelen. Tänk att korv, gul lök, vitlök, tomatpuré, vitpeppar, svartpeppar, sambal oelek, mjölk, matlagningsgrädde, salt, soya och kalvfond kan bli så fantastiskt gott bara jag får tukta ingredienserna i en gjutjärnsgryta. I´m the head fuckin chef up in this motherfucker, naaam sayin?



Nog med skryt. Andra inlägget för dagen, då jag är on a roll och man aldrig vet när det tar slut. Min högst inkonsekventa bloggfrekvens talar sitt tydliga språk, jag är en sporadisk jävel.

Nu blir det True blood och smyghångel i soffan. Peace/ I. Amin


Kommentarer
Postat av: mela

Det var jättegott!!!!

2009-09-01 @ 08:41:03

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0