It's been a while...

...men jag har haft fullt upp. Tenta, demoinspelning, spelningar, arbetsintervjuer, repa...ja ni hör ju. Jag har inte tänkt att detta ska bli ngt längre inlägg men jag såg en grej i aftonhoran som jag kände förtjänade en kommentar.

Klicka inte en, först kör vi gissningsleken. En man har sagt dessa saker om kvinnor på en datingsida:

"Jättetråkig ser du ut. Du får nog köpa sex"

"Du ser ju helt missbildad ut. Sitter du i rullstol eller?"


Han förklarar sitt beteende såhär:

Själv ska X i dag vara ångerfull och enligt Smålandsposten förklarar han sitt beteende med att han var berusad när han chattade.

– Det är dumt och beklagligt och ynkligt alltihop, säger han till Smålandsposten.

X uppger att han vid tillfället var utarbetad och drack vin för att kunna slappna av kvällstid. Han säger också att han nu "har lugnat ner sig".

Nu kör vi, gissa yrket!

A) Grävmaskinist
B)Kommunalpolitiker
C)Präst

*Rösträkning*

Scrolla ner för svar..





































Präst...bet ya didn't see that one coming

Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0