Wake up in the morning, slaving for bread..

..eller något. Skön morgon, lång promenad med Mikaela, god frukost och lite trumporrsurfing. Fan vad jag vill ha en massa grejer! Vill även ha en massa icke-trumrelaterade prylar, så som kläder, dvd-boxar, platt-tv och en massa mer. Mammon´s got me by the balls I tells ya! Men jag är fattig som en kircheråtta, så det blir inget av med det! In your face, Mammon!

Om tio minuter drar jag till skolan. Det är mycket nu, väldigt mycket. Det är en av anledningarna till att det har vart lite klent med uppdateringar. De få dagar jag har varit ledig har jag varit för bakfull för att orka blogga. Jag och G var på It´s så 08 på conventum i fredags och såg Looptroop och Teddybears. Sjuuuuukt bra! Hade ingen aning om att Teddybears var så jävla bra live. Se dem om ni får chansen I lördags söp jag bort 64% av mina hjärnceller hemma hos Tom. Tunga puckar..






Igår premiärrepade jag och G med vårt HC-projekt. Skrev tå låtar, inspelning så fort som möjligt. Hårt, snabbt och klyshigt är ledorden.

Lyssna på lite Desmond Dekker så kommer din dag att bli bra! Fatta om man kunde sjunga på det viset! Då skulle man alltid vara glad!





Peace out!

Kommentarer
Postat av: Mela

Du är rooolig.

2008-09-24 @ 22:57:36

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0