Victory..

..delvis i alla fall. Igå gnällde jag loss om fitt-iTunes och kuk-dc, samt andra grejer som vägrade att funka. Så nu tror ni allihop att jag är en jävla gnällspik, men jag är även en fixare! Jag har hittat ett sjuuukt bra alternativ till iTunes som faktiskt funkar! Alla ni som hatar iTunes, kolla denna fantastiska skapelse. Lättjobbat, snabbt och enkelt : Copytrans!!!



Även dc++ fick jag ordning på, genom att pilla i routern pch sätta upp en static IP.."nu pratar du tekniskt mumbojumbo som konsumenten inte kan förstå" Se film för förklaring



Det enda som fattas nu är ett bra bloggverktyg till Firefox som fungerar med blogg.se..skitgrejer.

Nu ska jag och Mikaela ta en lång, skön promenad. Jag ska passa på att slinka in på skivaffären och köpa Metallicas nya stänkare "Death Magnetic". Den har funnits för nedladdning i över en vecka, men jag har varit duktig. Den som väntar på något gott..and so on. Här är ett litet smakprov.



Hoppas resten av skivan är lite hårdare. Jag är glad att de har gått tillbaks till det äldre soundet, värmer en gammal thrasher.

Simma lungt!

Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0