OK Computer..

Varför kan inte saker och ting vara bra från början. Varför måste jag rövknulla mitt dc för att det ska funka? Vilken jävla idiot var det som kom på iTunes? Varför hatar Apple människor? Varför måste blogg.se´s verktyg för publivering vara sämst i världen? Nu ska jag leta genom hela jävla internet efter ett alternativ till iTunes. Ett råd:köp inte en iPod. Visst, den är grym, men man måste använda iTunes, och det suger verkligen hårig jävla getpung!!!! Fuck that, köp en som går att använda som en vanlig jävla extern disk.



Tur att det finns bra musik att lyssna på för att lugna nerverna. Dagens låt: Pink Floyd : Hey You



Sug på den ni, och berätta för mig varför det inte skrivs lika bra musik idag.

Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0