Morning has broken..

11:39: Smått bakis, precis ätit upp frukosten, sjukt gott med mackor med massa örtsalt. Igår var jag och G på mitt andra hem och kollade in två st hc-band. Båda banden gjorde bra gig, men bäst var ändå Let Me Out (http://www.myspace.com/letmeouthc). Det värmde mitt old school-hjärta. Mycket bra.

MAH är ett trevligt ställe, mycket kul folk. Träffade G´s kollega, som vi förhoppningsvis ska dra igång ett HC-band med. Han har enligt egen utsago aldrig spelat. "Jag vet ju hur många strängar en bas har" var hans stenhårda kommentar. Skön lirare! Det blir nog svinbra. Tänker pusha hårt för att vi ska heta mangelrum. Bästa bandnamnet evvah!!



Efter HC-banden så spelade Osten Af Mozarella. Jag fattar verkligen inte hur han har blivit så pass "stor" på undergroundscenen. Han är verkligen helt kass. Det enda som är bra med honom är artistnamnet. Ja, och en låttitel, alla vägar leder till Tajjen. Hmmm.

Här har ni en av världens bästa rappare, för att glömma Osten. Kanye West - Can´t tell me nothin' i en sjukt skön video med Zach Galifianakis.





Ikväll kommer Mikaela hem, och då får jag födelsedagspresenter! Oh, yes.

Klart slut.



Kommentarer
Postat av: azpn

tjenare john.. jävligt oväntat att du skulle hitta till man lilla sida på nätet. dock sjukt kul. är allt bra med dig? jag må gratulerar till förlovningen.. vuxet=)

2008-09-07 @ 15:39:49
URL: http://azpn.blogg.se/

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0