It´s raining, oh baby it´s raining..

Sunkväder här i Penny idag. Skola hela dagen, inte så roliga grejer heller..men, men it beats working I tells ya!

Jag snajdade ihop en wok med lövbiff, fullkornsnudlar och wokgrönsaker, som jag och Mikaela avnjöt till ett avsnitt Simpsons. Sjukt gott!! Ikväll ska vi rigga upp inspelningsutrustningen hemma hos G, för sångpålägg och mixning. Detta betyder alltså att ni snart får höra some classic shiee!

Tog en lång promenad imorse, då jag behöver komma i tomtedräkten till jul, så det gäller att börja i tid. Det var skönt som en motherfucker, men hajja hur långt man måste gå för att gå en timme. Sjukt långt i tells you!

Här har ni en låt på temat gång.



Imorgon ska jag köpa ett par skor, för att slippa blodiga hälar och ömmande hålfötter.

Så är det..

Simma lugnt mina vänner!!

Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0