Bilder från Kefalonia, Grekland



Hotellrummet, första kvällen. Enkelt och fräscht.





Jag på första lunchen.



Det blev en och annan Mythos..



"Take me to your leader"



Mikaela på restaurant.



Jag på restaurant.



Mera brännvin!



Möjligtvis berusad.



Stranden i Skala, orten där vi bodde.



På Italiensk restaurant. Sjukt god mat.



"Hubba Hubba!!"



Första stoppet på bilutflykten, en strand i en by på västra kefalonia.



Jag körde hela tiden, Mikaela var livrädd. Opel Corsa med motor som en symaskin och väldigt branta backar och smala vägar.


Mikaela är snyggast i Argostoli i sin MariMekko.



Kaffe på ett café i Argostoli.



Mikaela gillar glass.



Bergsgetter som vägrade att flytta på sig.



Mirthosstranden. En väldigt vacker plats.



Jag lär grekerna hur man ser hård ut.



Vi förlovade oss för andra och sista gången. I havet vid Mirthosstranden..poetic shiet, naam sayin?



Mikaela i Fiskardo, en väldigt mysig fiskeby på norra Kefalonia.



Jag stör friden i en gränd.



Sjuuukt snyggt!



Mela tittar efter flygplan?



Snyggt kort på nyförlovade händer.



Café i Fiskardos marina.



Ute och äter sista kvällen i Skala.



Sista drinken.

Det var en underbar vecka. Mikaela är den bästa resekamraten. Sjukt rolig, sjukt snygg och helt fantastisk. Älskar dig!

Nu är vi tillbaka i Penny. Sitter själv i lägenheten och borde plugga. På min tjugofjärde födelsedag. Som Mikaela sa: "Hade du haft en boll i handen så hade det varit mycket synd om dig!"

Ikväll blir det hardcorespelning på mitt andra hem, jag och G ska tear it up like it´s nineteenninetynine!

Här har ni en gammal HC-stänkare för att komma i stämning. MDC (Millions of dead cops) - Corporate Deathburger




Hååååååååceeeeeeeeeeee!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Wow, vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Mela, du är sjukt snygg i lugg och din klänning är fabulous! Du är också fin John ;-)



Grattis igen för andra och sista gången ;-)



Vi åker till CJs syrra på Zakynthos om 13 dagar och man blev ju knappast mindre sugen på att åka när man såg er lovely bilder.

Kram på er!

2008-09-06 @ 19:51:29
URL: http://jennnie.blogg.se/
Postat av: Mela

Grattis på födelsedagen älskling!

2008-09-06 @ 19:56:27
Postat av: Ted & Gunilla

Bra kort! Lite klena underarmar på John.

2008-09-06 @ 20:01:36
Postat av: Carro

jahapp man blir ju inte nå avundsjuk alls med tanke på bilderna!! skulle inte ha kollat igenom dom igen!! hoppas du hade en trevlig kväll igår och att du har kollat ut nå bra ställe tills vi kommer.

2008-09-07 @ 14:37:50

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0