A new level..

..of morgonpiggness! Sedan jag började gå långa morgonpromenader så är jag så sjukt mycket piggare på morgonen, och jag har börjat äta ordentliga frukostar. I morgon har jag gått tio dagar på två veckor. Healthy shiee!!

Jag har tidigare lovat att ni ska få ta del av mitt och G´s nya projekt, och nu är det dags! Första låten är klar, en soulaktig bit som handlar om bitches n' hoes. Närå, den handlar om hjärta och smärta. Far Away heter låten. Projektet kommer kanske att heta Social Work, då både jag och G pluggar till socionom, och det ligger bra i munnen.

Här är en länk till låten! http://www.fileden.com/files/2008/9/16/2099730/Social%20Work-Far%20Away.mp3



Kommentarer
Postat av: Mela

get off the stage!!!

2008-09-18 @ 18:34:42

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0