Morgonstund har böld i mund

Nu ska jag snart gå ut och gå min traditionsenliga morgonpromenad, och det ska bli riktigt skönt. Mikaela ska med, alltid lika trevligt när jag får hennes sällskap! Igår var jag ner och hamrade på trummorna en sväng, tillsammans med min iPod. Lirade lite Solomon Burke, Strebers och Chris Cornell. Sjukt bra! Sen kom G, och vi hade ett riktigt monster mammoth jam. Ikväll ska vi spela in lite hardcorelåtar, slänger upp här så fort de är klara!


Chris Cornell - Can´t change me



Auf Wiedersehen.

Kommentarer
Postat av: Empo

Nämen, fan va kul! Det var inte igår!

Har förstått att du också pluggar nu! I örebro va?

2008-10-08 @ 13:50:47
Postat av: Empo

Japp, nu har jag börjat läsa arkeologi A i Uppsala. Sen blir det B-kursen till våren. Ska väl fortsätta därefter också men skulle vilja få in lite antropoligi och grejer, men vet inte riktigt hur jag ska lägga upp saker och ting än.



Men socinom, fan va kul! Hur är det då, läser man massa sociologi då också eller?

2008-10-08 @ 22:42:36

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0