Long Dick Of The Law

Fick P-böter igår..600:-..av polisen! Har dom inget bättre för sig??!? Knarkarmördargalningar överallt, men p-böter är prio ett. Polismyndigheten är en av Sveriges få vinstdrivande myndigheter. Bitches...jag ska pysa däcket på nästa snutbil jag ser!

Gick på stan idag med Mikaela, hennes syster och systers pojkvän. Mkt trevligt, käkade BK och fikade på Njuta. Marre gnällde över en ljummen smoothie, men annars gick det bra. Hittade en snygg mössa på indiska..



Bode jag ha köpt den? Jag ser ju riktigt arty ut i den =)

Denna låt tillägnas Polismyndigheten i Örebro! Sug i er bara!



They can suck my long sugardaddydick all day!

Kommentarer
Postat av: carro

vad söt du va i mössan john, din stil tycker jag..

2008-10-02 @ 21:45:28

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0