Långlunch

Två timmars lunch idag, pga sunkig planering från skolans sida. Skönt att komma hem en sväng mitt på dagen, jobbigt att behöva åka tillbaka! Mikaela ligger och sover i soffan, så jag måste nog ta och väcka henne snart..alltid lika spännande!

Har haft en sjukt härlig helg. Knappt vart utanför dörren, bara slappat och tagit det sjuuukt lungt. Läste sista Harry Potter-boken, den var helt vansinnigt bra. Längtar som fan till nästa film nu! En annan film som jag ser fram emot är filmatiseringen av John Ajvide Lindqvists "Låt den rätte komma in". Kan bli hur bra som helst, om man ska tro de som har sett den på förhandsvisningar.

Trailer:


Hoppas dom inte har fuckat upp denna, har inte sett en riktigt bra film sedan Sunes Sommar. Nu måste jag dra till skolan igen. Här är en relaterad stänkare.

Ramones - Rock N Roll High School



Kommentarer
Postat av: Mela

Jag är alltid lugn och kärvänlig när du väcker mig jueh!

2008-10-13 @ 15:37:28

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0