I am a lazy motherfucker!

Så är det. Satt här och försökte komma på varför jag inta har bloggat på över en vecka, och kom fram till att det är för att jag har gått in i en riktig latperiod. Jag går knappt på föreläsningar, jag pluggar aldrig, jag har fuskat med morgonpromenaderna, jag har inte klippt mig. Jag kollar på film, serier och läser modern drummer istället. Klart skönare, men jag ska bättra mig på bloggfronten, I swear to Vishnu.



Om ca fem minuter ska jag och Mikaela gå upp på stan för att gå på bio, låt den rätte komma in. Sjukt najs! Blir en update sen för att berätta slutet för er som inte har sett den!

Annars då John, what you been up to?

Jovars, jag har spelat in några trumgrunder till mitt och G´s HC-band. Vi ska nog heta German Candu, slänger upp lite här sen. Jag har vart i skolan också, lite grann i alla fall.

Nu ska jag gå, but thanks for watching!

Peace Out/ Haddam Sustain

Kommentarer
Postat av: Carro

hoppas filmen va bra. måste se den jag också!

2008-10-24 @ 20:59:39
Postat av: Macke

John, du måste sköta skolan!

2008-10-24 @ 23:15:27
URL: http://hiltas.blogg.se/

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0