®

Ahhh...fyfan vad skönt det är att vara ledig. Jag har haft en helt underbar helg! Softat med Mikaela, bio, god mat och lata dagar. Spelat hardcore med G har jag hunnit med också. Fyra mycket bra låtar som förhoppningsvis blir klara inom en snar framtid!

Filmen vi var på heter Låt den rätte komma in och är baserad på John Ajvide Lindqvists bok med samma namn. Filmen var helt ok, tre av fem, men den saknade mycket av skräcken och gore-bitarna från boken. Den var grym för att vara svensk, men det säger ju inte så mycket. Hoppas att  hans nästa film blir bättre, den ska baseras på boken Hanteringen av odöda, en riktig zombiestänkare!


Från filmen.

Imorgon är det dags för hemtenta. Ångest for life!! Jag skriver nog inte så mycket här under tiden, men vi hörs när vi hörs!

Här är en riktig ångestlåt, Shining - Neka morgondagen


Kommentarer
Postat av: Empo

Fan jag har inte läst dom där böckerna än, dom verkar ju kanonbra!

Tell me about hemtenta, btw! Sitter här med en jävel nu... Inte så konstigt att man aldrig läser några vanliga böcker, med tanke på att man får sitta och traggla typ "Jordbrukets första femtusen år" haha...

2008-10-29 @ 21:35:42
URL: http://hempo.blogspot.com

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0