Trött..

..skulle ut och gå i morse, klockan ringde 06:45. Jag gick upp..*not*. Fyfaaaan vad trött jag är, skulle vilja sova hela dagen! Jag och Mikaela låg och snackade i en bra stund igår innan vi somnade. Det är trevligt att ligga i sängen och bara prata om allt möjligt. Nackdelen är att man blir sjukt trött. Ikväll blir det sängen vid senast tio!

Det är sjukt mycket i skolan nu. Tur att det snart är jullov! Nej, just ja, har ju inget jullov. Fyfan. Livet är hårt. Hårdast är dock dirtpunkaren Ramon.



Hahahaha..fiiifan vad roligt! Humor för finsmakare!

Nu ska jag släpa min håriga röv till skolhelvetet..peace!

Kommentarer
Postat av: Mela

Alltså, du har relativt usel humor... Men oroa dig inte, jag ska ändra på dig!

2008-11-12 @ 15:58:07

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0