Tre i rad!!

Hell yes, jag fick G på min hemtenta om juridik och utredningsmetodik! Var faktiskt orolig denna gång, jag kände mig inte hundra på vissa svar. Så jävla skönt, detta ska firas med hemgjorda hamburgare och julmust.

I söndags var jag och Tompa i STHLM och kollade på mastodon, amon amarth, trivium och slayer. Mastodon var sjukt bra, tyvärr körde dom ett kort set eftersom ena gitarristen var sjuk. Amon Amarth kör ngn slags midtempodöds med vikingtema...lökigt som fan! Det var dock bättre än vad jag trodde, och stenhårt att LG från entombed gästade! Trivium sög getpung, men det var ju väntat. Hatar sån där jävla emometal..usch! Så kom då huvudattraktionen, the big cheese, kungarna..Slayer! Dom öppnade starkt med tio svinbra låtar, bland annat War Ensemble, South of Heaven och Chemical Warfare, för att sedan blåsa på med hela Reign in Blood-skivan..herre min jävla skapare vad bra det var. Slayer är bäst i hela världen



Hemvägen var aningen dryg, då det blåste storm och snöade som fan. Körde fel tre gånger, men till mitt försvar var det första gången jag körde i STHLM, och GPS:en funkade inte alls.

Nu ska jag kolla på Vänner..hörs!
Hell yes, jag fick G på min hemtenta om juridik och utredningsmetodik! Var faktiskt orolig denna gång, jag kände mig inte hundra på vissa s

Kommentarer
Postat av: G

Nu får du ju uppdatera! Väntar ivrigt!

2008-12-08 @ 21:22:59

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0