Yup man, i´m tired than a motherfucker..

Kom nyss hem från satin där Kalle Baah uppträdde, tillsammans med guvernören. Bra skit! Vansinnigt mycket folk, vissa (läs:jävligt många) tyckte dessutom att "rakt genom publiken" var den mest logiska dragningen av nya E4. Bitches..


Kalle Baah in action..

Jag och G tog några öl och lyssnade på musiken..bra kväll. Imorgon ska vi börja vår väg mot stjärnorna. Talangen har vi redan, låtarna också. Bara entreprenörsandan som fattas. Hoppas den infinner sig på avtalad tid!



G gillade inte riktigt lampan på min mobil..

Vägen hem var lång och smärtsam, tack vare ett envetet skavande i ljumsken. Tack för det, kobenthet och hängbyxa..trött var jag också..


Påväg hem..ser ut som ett lepraoffer!

Var hungrig som en motherfucker när jag kom hem, så jag svängde ihop en tvårätters..



Vatten alá kranvatten på köpeflaska och Smörgås alá kylskåpsrensning..gott som en motherfucker!

Nu ska jag sova..peace out mah beeeotches n hoes!



Kommentarer
Postat av: Mela

Sötnöt!

2008-07-23 @ 13:56:03

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0