Sommaren i city..

Puh...varmt som en motherfucker här i Penny idag. Nyss hemkommenfrån en sväng på stan. Satte upp lappar på Jam och Musikbörsen för att få tag på en bassist till ett projekt som jag och G ska dra igång. Det blir soul/pop, hoppas att vi hittar någon. Var också och hämtade ut min nya (begagnade) virvel på bussgods. En Sonor Junglesnare med tamburinbleck, 10"*2". Ska bli kul att höra hur den låter. Drog ett par froosh och en cig i parken med G, fint som snus.



Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta en öl och cig på utelplatsen tillsammans med the dirt av Mötley Crüe. Tror fan att jag gör det..this vacation aint gonna celebrate it self, naaaam sayin?!?

Dagens låt - Mötley Crüe - Live Wire



Tjo!

Kommentarer
Postat av: mjela

Ville bara veta hur mkt öl du druckit denna semestervecka;-P

2008-07-24 @ 09:07:24
Postat av: Jennie

Ang din fråga så har jag tyvärr inget svar. Det borde väl ske automatiskt?

2008-07-24 @ 22:59:31
URL: http://jennnie.blogg.se/
Postat av: Carro

har du slutat blogga?!

2008-07-25 @ 11:51:21
URL: http://jennycaroline.blogg.se/

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0