Here we go again.

Nu har jag, efter påtryckningar från Mikaela och carro (hennes nya blogg här) ,bestämt mig för att börja blogga igen. Jag inbillar mig gärna att många vill veta allt om mig, så därför känner jag att det är läge för en uppdatering, då det har hänt en hel del i mitt liv sedan jag skrev senast. Jag bor numera i en tvåa i centrala Örebro tillsammans med Mikaela. Det tog slut mellan oss en kort tid efter att vi båda hade börjat socionomprogrammet på ÖRU, och jag flyttade till Örebro. Min lägenhet var ungefär lika stor som en skokartong (23.6 kvm) och hade ingen ugn, bara ett skåp med två plattor och diskho. Katterna fick flytta ut på landet, och jag hoppas att de har ett bättre liv där än på sjätte våningen på Tunnbindargränd. När jag och Mikalea blev tillsammans igen så märkte vi till vår stora förvåning att vi behövde en större våning (ät min skit, Cornelis mhv John aka rhymemasta J). Nu hyr vi 45 centrala kvm i andra hand av en polis. Det är najs, westside, med knarkare i tunneln och nära till stan. Provar mig just nu genom alla lokala pizzerior för att hitta ett nytt stamhak.

typisk west side-junkie
typisk west side-junkie

Har även flyttat trummorna till Penny. Ny replokal på holmen tillsammans med G. Närmsta grannarna är en old-school porrbutik (med äkta runkbås!!!)och ett MC-gäng med tveksamma förehavanden. And thats the way it should be, aaaight! På måndag kommer Tompa hit för ett premiär-rep med nya dödsprojektet. Kommer att bli så jävla mögligt och bra! Tre låtar skrivna av yours truly ska repas in, inspelning sensommar/höst -08.

Nu sommarjobbar jag på industrin, vilket suger getkuk, för att få pengar. Just nu har jag iofs en veckas semester, som spenderas i Örebro med olika aktiviteter. Hittils har jag ätit skräpmat två gånger och druckit öl en gång, och jag har bara varit ledig i en dag. Jag har ett motto för denna semestervecka: get druunk, get kruunk and get fuucked up!!! Känns bra att lägga ribban högt! Jag har funderingar på att gå till kylen och ta en öl nu, men jag ska skriva färdigt detta inlägg först.

Geten, vars kuk mitt jobb suger.

På tal om dödsmetal, bandet som vi ska repa med har inget namn än,. Vi skulle heta Swamp Thing, men det var tydligen upptaget. Funderar på att skita i det, men det känns inte kul. Anyhoo, musiken har jag skrivit, och jag snor skamlöst från death breath, entombed och annan gammal möglig döds. Just death breath är ett av mina nya favvo-band (nu lät jag som en fjortis med kissfläckar i trollorna). Jag har köpt allt de har spelat in, och även en mycket snygg t-shirt. Här kommer lite bilder på min death breath-samling, tagna med kameramobil därav den tvivelaktiga kvaliteten. Mela har nämlich slarvat bort laddaren till vår digitalkamera. Women...

..med hits som Coffins of the unembalmed dead och heading for decapitation

..med hitten Giving head to the dead

..Old school biatches!!!

..i´m too sexy fo mah shirt!

Jäjä..


Nu när jag la upp bilden på tishan så fick jag en lustig idé. Alla blåsta brudar som bloggar om sina outfits behöver en motpol, så tänk om jag skulle lägga upp dagens outfit. Tänkbart scenario: Ahh..här är dagens outfit. Camoshorts och svart t-shirt med hårdrocks/punk/metal/störigt motiv.Igår hade jag Camoshorts och svart t-shirt med hårdrocks/punk/metal/störigt motiv. Imorgon ska jag ha Camoshorts och svart t-shirt med hårdrocks/punk/metal/störigt motiv. Jag är sååå sööt..och nyskapande..och smal som en räka..asså guuuuuuud vad jag är inne, det är så att man får bånge av att bara tänka på det..jaja, nu ska jag dricka latte med mina bombade vänner och knulla runt på sureplan..pösspöss.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha...det vore lite kul.

Nu ska jag ta en öl. Och en cigg. Sen kanske man får ligga...semester fo' the win. Peace out biatches.

Kommentarer
Postat av: carro

känns bra att du har börjar blogg igen john! då har jaf liksom lite mer koll på er (tex när mela är svår åtkommlig)! jag gillade verkligen det här att du lägger ut dagen outfit! ja ska säga till blondinbella att hon kollar in din blogg! hade bra

2008-07-19 @ 17:32:30
URL: http://jennycaroline.blogg.se/
Postat av: carro

jag hittar inte vart man svarar på kommentarer om det går?! men dom finns på brandos.se kostar 699:-

2008-07-19 @ 17:35:10
Postat av: Jennie

Hel underbara John! Som vi har saknat dig och ditt bloggande. Har kikat in din blogg då och då och blivit lika besviken varje gång, haha. Kul att höra att ni har hittat tillbaka till varandra (min kusin som jobbade med Mikaela berättade att ni hade gjort slut och jag blev helt chockad). Örebro låter fett! Vi hörs, peace out! Och häla söta Mikaela förstås!

2008-07-19 @ 17:37:15
URL: http://jennnie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sämst att inleda förra meddelandet med en felstavning. Hej ska det vara så klart.

2008-07-19 @ 17:38:15
URL: http://jennnie.blogg.se/
Postat av: John

Hahah...jag är gärna "hel underbar". Kul att höra att man har varit saknad=) Jag ska hälsa Mikaela. Du och calle måste komma hit och hälsa på! Ha det bra!

2008-07-19 @ 17:48:55
URL: http://doghound.blogg.se/
Postat av: carro

säg till mela att ja "råkade" beställa skridskorna!!!

2008-07-19 @ 18:10:22
Postat av: Mela

Du är så duktig älskling!

2008-07-19 @ 19:44:44

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0