Bulleribulleribock..

..hur många horn står upp? Governor Andy gästar ikväll när Kalle Baah lirar på satin. Även om han ibland bli lite tjatig så gör han sin grej riktigt bra, tycker jag. Sitter just nu och väntar på G som segar. Ska bli nice ikväll. Först ska vi kolla på Israel Vibration-dvd och dricka öl, sen bär det av till satin för reggae av något modernare snitt och mer öl.

Kolla den här sköna Governor Andy-låten. Mycket rolig video

Nu ringde G precis och berättade med darrig röst att han har glömt sina öronproppar hemma..jaja, jag blir väl solo en halvtimma till då.

Ska bli kul att se ett liveband med duktiga musiker ikväll. Efter konserter får jag alltid en fet inspirationsrush, och det är ju bra när man försöker skriva låtar och bli bättre på sitt instrument. Skrev ännu en dödshit idag..jag borde ha betalt för alla mögliga riff jag skriver!

Nu kom G, vi ska sätta igång och bärsa. Sup och svälj, trevlig helg!

Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0