Knullad i röven..

..känns det som. Fick ett samtal av min replokalssambo idag. Inbrott. Tog en taxi dit från stan, kommer in och ser att grejer saknas. Mycket grejer, cymbaler, mickar, gitarrer, mixers, kablar och annat smått och gott. Grejer för i runda slängar fyrtiotusen..känns inte bra. Jag själv blev av med grejer för ca 5.000:-, så jag klarade mig i sammanhanget lindrigt. Gabbe blev av med sin Gibson Les Paul och ett antal effekter och mickar. Grejer för i runda slängar 15.000-20.000:-...jag lider med min redan ekonomiskt utsatte vän. Så skiten står mig upp i halsen, känns som att jag bara vill spy.

 Får jag reda på vem som ligger bakom detta så ska jag personligen knulla dem i ögonhålorna tills ögonen ploppar ut ur näsborranrna, samt dra ett rivjärn på deras ollon tills kuken ser ut som en rödbetssallad. Fuck them....fyfan vad jag hatar fittiga småtjuvar, jag skulle kunna köra upp en spikklubba i rövhålet på dem.

Försäkring? Yeah, right..finns inte ett försäkringsbolag som försäkrar instrument utanför hemmet utan en månadspremie på minst 500:- och en självrisk på halva beloppet. Fuck them.

Kul jävla jul..

Kommentarer
Postat av: Carro

fy fan så surt! jävla idioter!

2008-12-18 @ 10:21:26
Postat av: Tjoffe

Måste man vara tjuv för att få ögonhålorna sönderknurrade (thailändskt uttal a´la Kitty pong)?



Ps. Jag tycker om rödbetssallad

2008-12-30 @ 20:27:21
Postat av: John

Tjoffe, min vän. Kul att du läser. Som svar på din fråga: nej, inte om man själv vill. Jag vet att du gillar rödbetssallad, särskilt på baguette. Vi ska nog kunna ordna något.

2008-12-31 @ 00:20:30
URL: http://doghound.blogg.se/

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0