Jullov like a motherfucker..

..up in here! Blev klar med sista grupparbetet för terminen, social utredning, idag. En arton dagar lång ledighet skall nu firas med pompa och ståt. Ska bli mycket, mycket skönt att bara slappa som en tok i nästan tre veckor..fyfan, jag kommer nästan i byxan när jag tänker på det!



Idag ringde jag till mitt försäkringsbolag för att se om de tänkte ge mig pengar för att mina fina, älskade musikprylar blev stula av någon/några jävla fitta/or vid inbrottet. Inte en chans. Så nu ska jag, the american way, lägga en slant på en till försäkring som täcker "stöldbegärligt gods" utanför hemmet, för det täcks inte av borta-skyddet. Jag frågade kärringen huruvida en hög med grus var det enda icke stöldbegärliga hon kunde tänka sig. Hon svarade inte riktigt på den frågan. Så, god jävla jul till folksam hemförnedringar. Sug min kuk.

Vårda språket, säger Mikaela, annars googlar min framtida arbetsgivare mig och jag blir socialfall pronto! Jaja, då behöver jag ingen hemförsäkring iallafall.

Idag får vi förstahandskontraktet på lägenheten, så det är en positiv sak i livet just nu. Hoppas att vi får måla om, då väggarna ser ut som beige schweizerost. Nu ska jag och min älskade titta igenom och såga varandras sociala utredningar. Vi hörs! Big up till er som orkar kommentera ibland, så att jag vet att jag inte eldar för kråkorna så att säga...

Kommentarer
Postat av: Carro

kul med lägenheten, de kommer bli skitsnygg när ni är klara! du john?! har du nått bra mat förslag tills på uppesittarkvällen? vi ses på tis!

2008-12-20 @ 10:49:26

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0