I´m the illest mc..

..i min lägenhet iallafall. Har åkt på någon slags halvmagsjuka, only dookies, no pukies med andra ord. Har mått som en rutten bäver hela dagen, men nu börjar det gå mot ljusare tider. Tur att min bandit queen pysslar om mig och lagar mat unt so weiter. Jag har fördrivit dagen med att kolla på film och serier. Jag vaknade åtta/halv nio av ett illavarslande lågfrekvent rumlande i min mage, och var tvungen att ställa in min play date med G. Mikaela sov till 15:18 (undrar om det är något fel på tösabiten), så jag hann kolla på death race (dumskalleaction av hög kvalitet) dude, where's my car? (pundarhumor) och friday (mer pundarhumor) innan min kära vaknade.







Har även mosat genom två dvd från nya simpsonssäsongen..mina ögen kommer snart att ramla ur. Mikaela lagade mat till mig och handlade, flyttade bilen samt var allmänt snäll mot mig hela dagen. Hon är fin hon!

Jaja, skriver mer när jag har mer energi. Fridens liljor.

Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0