Guess who's back..

..back again
John is back,
 tell a friend!

Guess who's back?
Guess who's back?
Guess who's back?..unt so weiter. I penny alltså, efter en soft julvecka i Surahammar med omnejd. Jag och min bandit queen öppnade med dryckjom och bakpotatis tillsammans med Carro och Johan dan före dopparedan. Vi spelade bingolotto, ni vet julspecialen med fyrtioelva bilar och miljons änd miljons i vinster. Ingen av oss vann så mycket som en enda rubel, vilken ripoff!

En liten avstickare här,

Kommer ni ihåg tidningen Pyton som förfärade mammor och fördärvade ungdomen på nittiotalet? I den parodiserades av någon anledning just bingolotto hejdlöst ofta. Jag vill minnas att ett nummer hade "Lokets kallingar" som bilaga. Det var ett par finska porrisar i plast som var leopardmönstrade, och utsmyckade med en gul fläck där framme och en brun fläck där bak. Stor, stor humor! De hade även en seriestrip en gång som handlade om en framtida, uppdaterad variant av bingolotto - BingoBANGO! Pensionärer som skulle dra ut säkringen ur en handgranat utan löständer, och sedan hålla den så länge som möjligt med sina parkinsonhänder. Den som inte sprängdes vann. Sjukt kul!

Julaftons morgon käkade vi skinkmacka, och sedan styrde Mikaela kosan mot föräldrahemmet medans jag och resterande familj åkte till Westarose för att fira med syster, David, Eddie och Davids mor+sambo och syskon. Mycket trevligt. Efter det drog jag till Mikaelas föräldrar för en snabb visit, och sedan drog vi hem till mitt pojkrum och öppnade våra presenter till varandra. Jag fick Simpsons säsong 11 och en helvetiskt snygg Fred Perry-väska av Mikaela, så nu behöver jag inte se ut som en hemlös som sover i universitetets kulvertar..ja, plastpåse n shiee ni vet. Mikaela fick en Muminmugg från arabia, muminböcker (ja, hon samlar), smink, smörj och smycken. Och nej, jag menar inte att hon fick stryk när jag skriver smörj, jag menar smörj för torr hud..bodybuter. Försökte bara köra en ordlek, men nej nej..pärlor för svin.



Juldag och annandag spenderades hos Mikaelas släktingar och med spelkväll hemma hos pearsen. Annandagen bjöd på galej av bästa sort. Jag och David gick på Looptroop på Konrad (old-school) tillsammans med Mange och Josefin. Det var ett helvetiskt drag, och jag träffade gamla vänner. Sinnesjukt rolig kväll, truppen levererade som alltid. Vaknade 06:30 dagen efter av att min systerson Eddie klättrade upp på mig och dreglade lite. Jobbigt, men mysigt. Mellandagarna har ägnats åt att flytta surareplokalen till Mashed Kidneys klubblokaler i skultuna. En klar förbättring. Larm, bar, enarmade banditer och egen scen. Fräsigt att repa hos en MC-klubb! Igår hade jag, Mikaela och the pears filmkväll. Vi såg en riktigt bra, rolig film som heter In Bruges. Svart humor och skön dialog. Se den.



Idag var jag på Åsby och handlade kött för fyrahundra (presentkort) medans Mikaela var i Westarose och shoppade like a motherfucker. Nu är vi tillbaka i vår kära lägenhet och har haft en skön kväll med Simpsons och pizza. Imorgon ska jag och G på stan och se om det finns några billiga luder. Nej, förlåt, jag menade kläder. Ledig till den sjunde, så livet leker!

Nu ska jag ta och väcka min kära och se om hon vill hitta på något kul. Ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: G

Get well! Jetz!

Ich wollen mit dir geshtaden machen!!!!

2008-12-30 @ 21:20:53
Postat av: John

Jahwohl mein freund. Der magengesjuken ist nicht so mycket nu, ganz snart können wi spatzieren su das krämer zusammen.

2008-12-31 @ 00:01:18
URL: http://doghound.blogg.se/

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0