Administratin' like a motherfucker up in here..

..jodu! Nu är bilen överskriven på svärmor, på det viset spar vi i runda slängar sextusen om året. Ringde runt som en skållad smålänning till landets alla föräkringsbolag och Volvia fick den stora äran att stå för kalaset om jag smaskar in våfflan i en merca. Så nu kan jag äntligen lägga pengarna på heroin istället, mycket roligare!



Anyhoo, idag har jag varit i skolan..social utredning måste skrivas, lämnas in och godkännas inom kort, så nu är det heltid som gäller. Jobbigt som fan, men snart är det jul, och det är ju som bekant nice! I år ska vi fira hemma hos syrran, David och Eddie. Mkt trevligt, så kul med barn på julen..ävern om Eddie blir lika glad för en banansmoothie som för en radiostyrd bil än så länge. Jag är mycket nyfiken på Mikaelas julklappar till mig, undrar om jag ska söva henne med ett ninjagrepp och gå och rota i garderoben?

Börjar bli riktigt trött på att vara fatig nu..det är så mycket roliga grejer jag vill göra och köpa. Jag vill åka utomlands för att få lite sol, jag vill ha en ny ride till trummorna, jag vill ha nya kläder, jag vill ha en massa grejer! Hoppas att extrajobbet kommer igång snart så att jag kan leva som en..ja, inte som en råtta iaf, men som en mellanstor gnagare iallafall!



Nu ska jag laga korv storganof, ska bli sjukligt gott. Är så hungrig så att mitt navelludd börjar se aptitligt ut, och då vet man att det är dags för krubb. En sak till bara, ni som läser denna blogg kan väl skriva en kommentar då och då, skulle vara kul att veta om det är någon som gillar det jag skriver. Skulle det vara så att ni hatar det jag skriver, så kan ni skriva det med. Vi syns i marchallens skugga. Amen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

John, din blogg är sjukt underhållande! Peace!

2008-12-15 @ 21:18:49
URL: http://jennnie.blogg.se/
Postat av: Carro

klart jag läser jompe! jag vet vad du kommer få i julklapp men jag ska knipa igen om det! ses på dagen som är innan julafton.

2008-12-15 @ 21:48:41

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0