Söndagsångest

Aahhh..vill inte jobba imorgon. Kan komma på en massa roliga/viktiga/vettiga saker att göra istället..

  • Sova till lunch
  • Gå spåret med tjejen
  • Söka mer information om socionomutbildningen som tydligen går att läsa i E-tuna!
  • Spela TV-spel
  • Öva på trummorna
  • Dricka kaffe med vänner
  • Fixa syntest för att förlänga min lämp så att jag kan ta det där jävla körkortet
  • Kolla på Simsons
  • Lyssna på Downs nya mästerverk (se skivtips i föregående inlägg)

Som tur är så slutar jag redan 14:18, så en del av ovanstående ska nog hinnas med.


Jammade some funky shiet med Mr. Nord idag, alltid lika trevligt. Nästa gång sitter nog synkopmarkeringarna som dom ska.

Är otroligt nöjd med mitt trumset just nu. De nya pukupphängningarna tillsammans med de underbart snygga baskaggesargarna blev verkligen kronan på verket! Bra låter dom också..tyskar kan det här med att bygga runda, raka, jämna fina stommar, Sonor is the shiet.

Ska testa nya skinn till pukorna, Evans EC2. Har hört mycket bra om dem, fick bra vitsord i recensionen på Drummers Digest, världens bästa nättidning. Dom är ju inte fula att se på heller!

image3

ok, färdignördat.

Sitter hemma hos föräldrarna nu. Alltid trevligt att träffa dem. Dom blev lyckliga när dom hörde att deras son hade andra ambitioner (studiefunderingar) än tatueringar och att äga världens tuffaste trumset. Båda är ju utbildade inom samma område, så jag kan nog få mycket råd och tips.

På tal om tatueringar, jag har en ny idé på G. En överarm (så småningom kanske helarm) i Sin City/Art Noir/Gangsterstil. Kan bli hur fett som helst.

image4


Kommentarer

Speak up, fool!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0